Συχνές Ερωτήσεις
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας στο www.ohmypet.gr με έναν από τους εξής τρόπους πληρωμής:
- A. Πιστωτική / Χρεωστική / Προπληρωμένη Κάρτα – Έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.ohmypet.gr με την χρέωση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Η χρέωση της κάρτας πραγματοποιείται κατόπιν ελέγχου της εγκυρότητάς της, πιστοποίησης των στοιχείων της και της διαθεσιμότητας υπολοίπου.
Σε περίπτωση που απορριφθεί η συναλλαγή από την τράπεζα, τότε η αγορά δεν πραγματοποιείται. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω καρτών γίνονται στο ασφαλές κρυπτογραφημένο περιβάλλον της τράπεζας και προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών - B. Αντικαταβολή – Μέσω του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής, πρέπει να καταβάλλετε την αντίστοιχη αξία των εμπορευμάτων της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή τους από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Η αντικαταβολή προσφέρεται σαν τρόπος πληρωμής μόνο για παραδόσεις εμπορευμάτων εντός Ελλάδας με έξτρα χρέωση 1.5 ευρώ.
Ο τρόπος πληρωμής επιλέγεται πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλαχθεί μετά την ολοκλήρωσή της.
Οι τηλεφωνικές παραγγελίες πραγματοποιούνται μόνο με αντικαταβολή.
Οι αποστολές γίνονται με ΕΛΤΑ courier και ο χρόνος παράδοσης είναι 1 – 3 εργάσιμες ημέρες.
Το κόστος αποστολής είναι στα 4.50€, ανεξάρτητα από τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας.
Σε παραγγελίες άνω των 50 € τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Για Κύπρο
Οι αποστολές γίνονται με Speedex και ο χρόνος παράδοσης είναι 7 – 10 εργάσιμες ημέρες, καθώς η μεταφορά πραγματοποιείται από θαλάσσης.
Το κόστος αποστολής είναι στα 12,00 €, ανεξάρτητα από τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας.
Σε παραγγελίες άνω των 100 € τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της είτε να την επιστρέψετε μετά την παραλαβή της εντός 14 ημερολογιακών ημερών, καλώντας στο 210 5773463 είτε με αποστολή e-mail στο [email protected]
Προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι στην κατάσταση που παραλήφθηκε.
Διεύθυνση Επιστροφών
Αγίου Βασιλείου 1
121 34, Περιστέρι, Ελλάδα
Εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που αγοράσατε από το www.ohmypet.gr, παρακαλούμε ενημερώστε μας μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2105773463, ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία που θα ακολουθήσουμε ανάλογα αν θέλετε να γίνει αλλαγή με νέο προϊόν ή να προχωρήσουμε σε επιστροφή των χρημάτων σας. Επιστροφές και υπαναχωρήσεις προϊόντων Η επιστροφή, η υπαναχώρηση και η πιθανή αντικατάσταση ενός προϊόντος γίνεται δεκτή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 210 5773463. Τα έξοδα σε περίπτωση αντικατάστασης είναι 4,5 €. Περιλαμβάνουν τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του νέου προϊόντος, τα οποία πληρώνετε με την παραλαβή στον courier. Η αποστολή θα πρέπει να γίνεται με την courier που θα σας υποδείξουμε, σε διαφορετική περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα που θα προκύψουν. Προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι στην κατάσταση που παραλήφθηκε. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 10 ημερών με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, έπειτα από επικοινωνία μαζί του μέσω email. Στην περίπτωση υπαναχώρησης, το χρηματικό ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη θα είναι μειωμένο κατά 3€ (έξοδα επιστροφής). Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος ή σφάλματος στην παραγγελία, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς, ενώ στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, επιστρέφεται εξ ολοκλήρου το ποσό της παραγγελίας.
Αν το προϊόν που προμηθευτήκατε από το κατάστημά μας εμφανίσει κάποιο ελάττωμα, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2105773463, ώστε να προχωρήσουμε σε αντικατάστασή του.
Η παραπάνω διαδικασία ισχύει μόνο για προϊόντα το ελάττωμα των οποίων οφείλεται ξεκάθαρα σε εργοστασιακό πρόβλημα, και όχι στη φυσική φθορά που προκύπτει από καθημερινή χρήση ή σε κακή μεταχείριση του προϊόντος από την πλευρά του πελάτη (π.χ υπερβολικό βάρος σε μία τσάντα).
Σε περίπτωση που ελάττωμα είναι εργοστασιακού τύπου και έχουν παρέλθει οι 14 ημερολογιακές ημέρες, που σας δίνουν τη δυνατότητα υπαναχώρησης, τότε υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος και όχι η επιστροφή των χρημάτων σας. Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο.